SERVIS kancelárskej a výpočtovej techniky
- Servis kancelárskej techniky - všetky značky.
- Kompatibilné a originálne tonery.
- Vyriešenie nefungujúceho internetového pripojenia.
- Nastavenie mailov a inštalácia antivírusového programu a firewallu.
- Záloha a obnova dát.
- Preinštalovanie.
- Diaľková správa počítačovej siete Vašej firmy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Servisované značky:
HP (Hewlett-Packard), Canon, Samsung, Epson, Ricoh, Brother, Lexmark, Xerox, OKI, Konica Minolta, Kyocera - Mita,
Panasonic, Sharp, Dell, Triumph-Adler a ďalšie...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Servis - všetkých značiek a typov zariadení u nás alebo u Vás:
- Tlačiarne: laserové, atramentové, veľkosti A4, A3
- Multifunkčné zariadenia (MFP): laserové, atramentové, veľkosti A4, A3
- Kopírovacie stroje: laserové, atramentové, veľkosti A4, A3
- Plotre: veľkosti A4 - A0
- Počítače: inštalácie, reinštalácie, odvírovanie
- Notebooky: inštalácie, reinštalácie, odvírovanie
- UPS (záložné zdroje)
- Skartovače
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vážení zákazníci!
Upozorňujeme Vás, že za diagnostiku závady sa za každý kus zariadenia platí nasledovne:
1. U nás vo firme: po prinesení zariadenia k nám do servisu sa platí diagnostika závady 12,00 EUR s DPH.
2. U zákazníka: za výjazd nášho technika k Vám, ktorý je spojený s diagnostikou závady zariadenia u Vás,
sa platí 20,00 EUR s DPH (cena je platná v rámci výjazdu v Bratislave).
V oboch prípadoch sa platí na mieste v hotovosti (nie kartou).
Diagnostika sa nevracia a neodratáva sa od vykonaného servisu ani od ničoho iného.
V prípade neuhradenia diagnostiky závady nie je možné zariadenie do servisu prebrať.
Vo všeobecnosti - ak sa závada zariadenia vyrieši, nepovažuje sa to už za diagnostiku, ale za vykonaný servis
a cena za servis sa určuje individuálne na základe zložitosti riešenia problému a ceny náhradných dielov.
Pozn. (pre atramentové tlačiarne):
* Atramentové tlačiarne sa servisujú výhradne v našej firme (okrem plotrov veľkosti A1 a A0).
* Čistenie tlačových hláv trvá 24-48 hodín a tento proces nie je možné urýchliť, resp vykonať na počkanie.
* V prípade, že sa nepodarí tlačovú hlavu rozpísať, nič viac neplatíte, iba diagnostiku, ktorú ste už zaplatili pred
servisom (12 EUR s DPH).
Platné od 31.01.2018.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------